reklama

Karikatúra- jazda mojím autobusom

Karikatúra o autobuse, v ktorom je radosť cestovať. Vďaka za názory. ;)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Karikatúra - jazda autobusom

Milujem tie rána. Cesta do školy starým predpotopným autobusom je proste „nezabudnuteľná". Hneď po tom ako upotený pribehnem na zastávku sa otvoria 40-ročné staré vŕzgajúce dvere autobusu a úžasne „prívetivým" pohľadom ma privíta vodič. Namiesto pozdravu na mňa zavrčí a nadáva mi že nech sa naučím rozprávať, že mi vôbec nebolo rozumieť, no a popri tom všetkom sa okolo neho šíri „vôňa" čerstvo vyfajčenej cigarety a ako bonus počuť ako má plný nos. Hneď po zbavení sa môjho starého „kamaráta" sa odoberiem sadnúť si. A dúfam že aspoň tu budem mať šťastie. Ale kdeže! Autobus je do posledného miesta preplnený, sa len ťažko rozbieha a cestujúci začínajú pochybovať či sa vôbec rozbehne. Z výfuku mu vyjde omamná vôňa spáleného benzínu, ktorá nenápadne vnikne cez otvorené okienko a vôbec nepridá na čerstvosti vzduchu vo vnútri autobusu, kde je vzduch už aj tak veľmi ťažký a vydýchaný . V každej zákrute ,aj keď je v minimálnom uhle, sa na mňa zvalí veľká tučná žena ktorá stojí vedľa mňa a v pravidelnom intervale ma vždy privalí. Keďže je vonku veľké teplo, v autobuse cítiť zápach spotenej textílie a taktiež mnoho iných vôní, ktoré som pre vlastnú bezpečnosť radšej neanalyzoval. Nemôžem sa dočkať kedy konečne vypadnem z tej hroznej rachotiny. A keď sa tak nakoniec stane, v spätnom zrkadle vidím ako na mňa škaredo zazerá vodič. Nemám rád ten autobus. A neodporúčam ani vám aby ste ním jazdili. Radšej si kúpte auto alebo choďte taxíkom. Ale týmto autobusom za žiadnu cenu nechoďte .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

....KONIEC...

Boris Šlesar

Boris Šlesar

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mať 17 je super. "Cynický, kritický a pesimistický postoj nie je totožný s inteligenciou. K negatívnemu zmýšľaniu totiž nie je potreba veľa intelektu." Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu